ورق های شیروانی با طرح های متفاوت در بازار از جنس  ورق های گالوانیزه رنگی قابل عرضه می باشند. این محصول در فرم های مختلفی که توسط دستگاه‌های فرمینگ‌ مانند دستگاه خمکاری انجام می‌شود، در بازار آهن آلات برای فروش موجود هستند.

 
البته توجه داشته باشید که هر کدام از این نوع فرم ها در سقف ها و دیواره های ساختمان به طور متفاوت با توجه به موقعیت ساختمان ها، رنگ نما و نیز سلیقه ی مصرف کننده قابل استفاده می باشد.

مصرف کننده باید در استفاده از طرح ها دقت داشته باشد زیرا در صورت عدم آگاهی از کارکرد طرح ها ممکن است دچار خسران گردد. برای مثال هنگام خرید ورق‌های شیروانی در فرمنیگ طرح ذوزنقه، سینوسی و شادولاین و دیگر طرح ها باید به عرض ورق توجه داشته باشید.

ورق رنگی شیروانی

انواع ورق شیروانی و موارد مصرف

انواع ورق‌های شیروانی موجود در بازار مناسب بسیار فراوان اند. زیرا هم از نظر طرح و هم رنگ بسیار متنوع هستند. برای خرید انواع ورق‌های گالوانیزه شیروانی به موارد متعددی باید توجه کنید. البته می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ورق سقف شیروانی یکی از موارد بسیار مهم در ساختمان سازی است و در صورت خرید و نصب محصول نامناسب باعث ایجاد هزینه‌های بسیار زیادی می‌شود.

به طور مثال در سقف هایی که شکستگی زیاد دارد استفاده از ورق های طرح سفال خصوصا مناطق باران خیز پیشنهاد نمی شود.
به هرحال طرح های موجود ورق های شیروانی بشرح ذیل می باشد.

  • ورق طرح سفال
  • ورق ژنوا
  • پرچین
  • سینوسی
  • ورق ذوزنقه
  • ورق شادولاین

ابعاد ورق سقف شیروانی

 انواع ورق گالوانیزه شیروانی معرفی شده در بالا ابعاد و مشخصات خاص خود را دارند که در سایت توضیحات کامل هرکدام از آن ها موجود است.

برای مثال عرض هرکدام از آنها متفاوت است. درست است که ورق‌ های شیروانی از فرمنیگ ورق گالوانیزه تولید می‌شوند پس چرا عرض آن‌ها متفاوت است؟

جواب این سوال را در ادامه بخوانید.

برای مثال ورق‌ شیروانی سینوسی که با دادن فرم سینوسی به ورق گالوانیزه توسط دستگاه فرمنیگ مخصوصی تولید می‌شود عرض و عرض مفیدی دارد.

به این صورت که ورق گالوانیزه اولید در دو عرض 100 و 125 سانتی متر می‌باشد. بعد از فرمینگ عرض ورق به ترتیب به 90 و 110 سانتی متر کاهش پیدا می‌کند و عرض مفید آن به 84 و 104 سانتی متر است.

حال منظور از عرض مفید ورق چیست؟

منظور عرض مفید ورق‌های شیروانی ابعادی از که بر روی سقف می‌نشیند. برای نصب سقف قسمتی از ورق‌ها باید روی یکدیگر همپوشانی داشته باشند. پس قسمتی که در زیر ورق‌های دیگر قرار می‌گیرد عرض مفید آن نیست.

قیمت ورق شیروانی

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از فروشنده‌ها این محصول را به صورت برگی و بعضی دیگر به صورت کیلویی می‌فروشند. باید بسته به نیاز خود ورق را خریداری کنید.

عوامل موثر روی قیمت ورق گالوانیزه شیروانی

قیمت ورق شیروانی 6 متری که یکی از ورق‌های پر فروش است در سایت قرار داده شده است. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی رنگی نیز می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

عوامل موثر بر روی قیمت ورق:

  • کارخانه تولید کننده
  • کیفیت ورق
  • ابعاد ورق مورد نظر
  • رنگ 

رنگ‌های موجود ورق های شیروانی

ورق شیروانی گالوانیزه در رنگ‌های بسیار متنوعی موجود است که این رنگ ها بر روی قیمت ورق تاثیر گذار است. در ادامه کد و رال‌های رنگی را معرفی می‌کنیم.

سفید رال 9016  /  قهوه ای سوخته رال  8017  /  قهوه ای شکلاتی رال  8004  /  آبی رال 5015   /  قرمز رال 3000

نارنجی رال 2003  /  زرد رال 1023  /  سبز رال 6024  /  صورتی رال 4003  /  بنفش رال 4005  /پرتقالی رال 1028  /کرم رال 1015

رنگ های متنوع ورق شیروانی

قیمت ورق شیروانی رنگی با یکدیگر متفاوت اند . برای نمونه ورق رنگی قهوه‌ای سوخته بالاترین قیمت و نارنجی وقرمز قیمت مناسب تری دارند.

همانگونه که در این مقاله مشاهده کردید ورق‌ های شیروانی را می‌توانید در بازار با قیمت‌های متفاوتی خریداری کنید و دلیل آن هم تفاوت آن در فرمینگ، رنگ، کارخانه و کیفیت آن است. برای خرید بهتر با بودجه‌ای که در اختیار دارید بهتر است با یک کارشناس خبره مشورت کنید.

 

با توجه به مطالب بالا به نظر می رسد در اجرای طرح های ساختمانی با استفاده ار ورق های فرم شده اخذ نظرات مشاورین خبره در جلوگیری از زیان های احتمالی ضروری می باشد.

اگر برای خرید ورق سقف بودجه‌ی کمی دارید می‌توانید از ورق شیروانی دست دوم استفاده کنید. ورق‌های دست دوم با کیفیتی را می‌توانید در بازار آهن پیدا و خریداری کنید البته توجه کنید که ورق آسیب دیده نباشد و در آینده هزینه‌های بیشتری به شما وارد نکند.

گروه صنعتی آهن پارس با در نظر داشتن نیروی متخصص در امر خمکاری و برشکاری در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
۱- تولید #تیزه در انواع طرح ها و ضخامت ها
۲- تولید انواع #چارچوب های قاشقی ،فرانسوی و .‌.‌
۳- تولید انواع #نبشی های فلزی از ضخامت ۰/۸ الی ۴ میل
۴- تولید انواع #نما هلالی ،سه پله و آینه ای از ضخامت ۰/۵۰ الی ۱/۵ میل
۵- تولید انواع #آبرو جعبه ای ،لندنی و فیتیله ای از ضخامت ۰/۲۰ الی ۴ میل
۶- تولید انواع #فلاشینگ و #قرنیز بام ،دیوار و پنجره از ضخامت ۰/۵۰ الی ۳ میل
۷- تولید #دامپا(لمبه) در فرمینگ ها و اندازه های مختلف از ضخامت ۰/۲۰ الی ۱/۲۵ میل
۸- #نورد انواع ورق های فلزی از ضخامت ۰/۸ الی ۴میل
۹- #برش انواع ورق های گالوانیزه ،روغنی ،سیاه و استیل از ضخامت ۰/۲۰ الی ۳ میل

برای کسب اطلاعات بیشتر و طراحی ، با تلفن های ۰۲۱۶۶۱۴۲۳۳۶-۰۲۱۶۶۱۴۲۳۳۵-۰۲۱۶۶۱۴۲۳۳۴ تماس حاصل فرمایید .

هدف ما، سقف رضایت شما🏠

Rate this post