ورق سینوسی

ورق کرکره سینوسی (Colored Sinusoidal Sheet) فرمینگ خاصی از ورق گالوانیزه است که موج با فاصله نزدیک به صورت گرد در عرض ایجاد می کند. فرمینگ های این ورق به صورت سینوسی است که این فرم دهی می تواند به صورت ریز و یا درشت با استفاده از دستگاه های فرمینگ مخصوص انجام شود.

از دلایلی که از این نوع فرمینگ ورق کرکره سینوسی برای سقف های شیروانی استفاده می کنند این است که این فرمینگ آب باران را به راحتی رد می کند، و آب باران بر روی سقف نمی ماند.

ورق سینوسی

ورق گالوانیزه سینوسی کاربرد متنوعی دارد که در پایین تر به آن ها اشاره خواهیم کرد ولی عمدتا می توان می توان به پوشش سقف های شیروانی به پر کاربرد ترین حالت و یا استفاده از دور زمین و حصار ساختمان  اشاره کرد.

از دیگر دلایلی که این نوع فرمینگ طرفدار زیادی در بازار دارد قیمت مناسب و هزینه ی کم آن می باشد، که اگر هزینه های پروژه برای شما مهم است این ورق بهترین انتخاب برای شماست.

ابعاد

ورق کرکره سینوسی در دو ابعاد گسترده ورق 100 سانت و 125 سانت تولید می گردد که کار مفید 100سانت بعد از فرمینگ سینوسی به 94 سانت مفید و بعد از نصب به 84 سانتی متر مفید می رسد. گسترده 125 بعد از فرمینگ کار مفید 115 سانت مفید می باشد و بعد از نصب به 105 سانتی متر تبدیل می شود.

این ورق در طول دلخواه و به رنگ های دلخواه متعددی تولید میگردد.

طول این ورق ها به دلخواه می باشد که عمدتا سفارشات مشتری ها از 2 متر تا 6 متر می باشد.

ضخامت هایی که برای این نوع فرمینگ موجود می باشد از 0.3 میلی متر تا 1 میلی متر است که بیشترین تقاضای بازار 0.5 میلی متر می باشد.

وزن این محصول به عوامل مختلفی مانند ضخامت، عرض و دیگر عوامل بستگی دارد. اما برای شفاف سازی وزن ورق 100 سانت در هر متر با ضخامت 0.5 میلی متر تقریبا 3.8 کیلوگرم و ورق 125 سانتی متر حدودا 5 کیلوگرم می باشد.

ورق سینوسی

انواع دیگر فرمینگ ها نیز در گروه صنعتی آهن پارس تولید می گردد که می توان از جمله طرح سفال پالرمو، ژنوا ، ذوزنقه و کرکره سینوسی و عرشه فولادی را نام برد.

تولیدات دیگر  آهن پارس شامل دامپا، فلاشینگ و قرنیز، آبرو و تیزه و… است.

کاربرد ورق رنگی سینوسی

 

ورق سینوسی گالوانیزه کاربرد های فراوانی دارد و به همین دلیل است که تقاضای آن در بازار بالاست. از جمله کاربرد های این ورق عبارتند است:

  • از این فرمینگ ورق برای درب های کرکره ای برای مغازه ها و یا مناطق دیگر استفاده می شود.
  • پوشش سقف ساختمان ها
  • دیواره های برخی ساختمان ها مانند سوله ها
  • سقف آلاچیق ها
  • سقف پارکینگ ها

استفاده از این ورق کرکره سینوسی مزایای فراوانی دارد که به همین دلیل میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اولین مزیت این ورق ها استحکام بالایی است که دارد که آن را در مقابل زلزله ایمن سازی می کند.

دیگر مزیت این نوع ورق فرمینگ خاصی است که دارد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که فرمینگ ورق چه مزیتی دارد؟ فرم خاص این ورق باعث می شود که هنگام نصب آن تکه های ورق به یکدیگر کامل بچسبند و اجازه ی ورود و عبور رطوبت و آب را به سقف نمی دهند. به همین دلیل این ورق از پوسیدگی سقف نیز جلوگیری می کند.

ورق کرکره سینوسی

رنگ های متعدد و فراوانی که این محصول دارد به شما اجازه ی انتخاب طبق سلیقه ی خود را می دهد.

مهم ترین مزیتی که ورق زنگی سینوسی دارد، قیمت مناسبی است که باعث می شود در هزینه های ساخت پروژه و ساختمان شما صرفه جویی شود.

نصب این محصول بسیار ساده و آسان است و همچنین باعث می شود که در وقت شما صرفه جویی شود و پروژه ی شما سریع تر به اتمام برسد.

دیگر مزیتی که این ورق ها دارند این است که در تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی دستخوش تغییرات نمی شود. به طور مثال رنگ آن پوسته پوسته نمی شود.

بهترین کارخانه های تولید ورق سینوسی

تولید ورق سینوسی یک کار تخصصی است که نیاز به ابزار و دستگاه های مخصوص دارد. کارخانه هایی که این فرمینگ را تولید و در بازار توزیع می کنند فراوان هستند اما بهترین های آن ها از نظر قیمت و کیفیت عبارتند از:

  • کارخانه فولاد مبارکه اصفهان
  • کارخانه شهرکرد
  • کارخانه تاراز چهار محال و بختیاری
  • کارخانه هفت الماس قزوین
  • کارخانه فجر کاشان
  • کارخانه اشتهارد
  • کارخانه روی اندود ساوه

Colored Sinusoidal Sheet

کارخانه های تولید ورق سینوسی که در بالا به آن ها اشاره شد از بهترین تولید کنندگان هستند که البته خرید مستقیم از آن ها امکان پذیر نمی باشد.

بنابراین شما دوستان باید آن را از شرکت ها  تهیه کنید. گروه صنعتی آهن پارس آماده ی انجام خدمات فروش می باشد.

با مقایسه قیمت و کیفیت هر کدام از ورق سینوسی گالوانیزه می توانید با توجه به بودجه خود هر کدام را سفارش دهید.

از نظر هزینه ورق کرکره سینوسی در حالت رنگی قیمت بالا تری نسبت به غیر رنگی آن دارد ولی اگر می خواهید از این نوع ورق برای سقف خانه و یا ویلا های خود استفاده کنید ورق رنگی آن به شما پیشنهاد می شود.

تهیه و توزیع انواع پشم شیشه و توری مرغی و پیچ شیروانی سرمته ای خودکار و کلیه ملزومات شیروانی

ورق گالوانیزه سینوسی

02166142334

02166142335

02166142336

T.ME/AHANPARS

Rate this post